piątek, 13 czerwca 2014

NOTECZKA

BOŻE LUDZIE
NIGDY NIE UWIERZYCIE!!!
Opowiem Wam historie!
Dzisiaj jest piątek 13. Dla wszystkich to dzień pechowy a mi zaczął się jako tako szczęśliwie więc postanowiłam pospamować do Justina o follow.
Gdy dostałam powiadomienie że Jus jest online zapieprzałam ze spamem ale dostałam limitu <<
I nagle dostałam powiadomienie że Justin Bieber zaczął mnie obserwować i dodał mój tweet do ulubionych.
Okej, myśle sobie "Pff kolejny fejk". Sprawdzam go a TO PRAWDZIWY JUSTIN BIEBER!
Zaczęłam płakać, trząść się i krzyczeć jednocześnie. Rodzina mi nie wierzy w to że TEN Justin Bieber dał mi follow!!!
Przepraszam Was że tutaj to piszę ale jak widzicie- dostałam limit - a takie emocje mną targają że musiałam to tu opisać bo bym inaczej wybuchła!
Nie mogę w to uwierzyć, nie mogę oddychać i się ruszać.
Jestem Belieber i tak bardzo zależało mi na tym follow i NIGDY ale to NIGDY nie przypuszczałam że dostanę follow od niego!
Cieszę się strasznie i chciałam powiedzieć jedno:
NEVER SAY NEVER I BELIEVE BO MARZENIA NAPRAWDĘ SIĘ SPEŁNIAJĄ!!

+ Pragnę wspomnieć iż na swojej ikonce na TT mam swoje zdjęcie --> @mycuteirwin i MÓJ IDOL WIDZIAŁ MOJE ZDJĘCIE, MOJĄ TWARZ
UMARŁAM
POZDRAWIAM Z NIEBA

1 komentarz:

Szablon by S1K